Insamlings- och medlemsvård

Alla som arbetar med insamling, givare och medlemmar bör vara måna om både rekrytering för tillväxt och omsorg för att få behålla dem. Det är vi. Alla våra lösningar tar hänsyn till bästa möjliga insamling av kontaktuppgifter, vilket du behöver för att hålla en bra dialog med givare och medlemmar.

Rekrytering

För att bli bra på rekrytering och värvning måste anmälningsformulären upplevas som enkla och tydliga för användaren. I webbadmin, som är vårt webbverktyg, kan du själv redigera våra webbformulär, eller skapa e-postformulär som din webbplats skickar information till. För att hitta nya medlemmar och givare är det klokt att överväga rekrytering i olika kanaler

  • Webbplatser
  • Sociala medier
  • Webbutik för försäljning
  • Face to Face för gaturekrytering
  • Integration med crowdfunding-system
  • SMS
  • TM
  • E-post
  • Print

Givar- och medlemsvård minskar avhoppen

Det är viktigt att tacka för gåvor. Tackprogrammet är väldigt flexibelt när det gäller gåvobelopp eller kanal. Tackprogrammet sköter du själv, eller så avlastar vi dig. På vårt servicekontor har vi medarbetare som kan se till att du aldrig missar ett tack eller uppföljning.

Rätt budskap vid rätt tillfälle till rätt person

De senaste åren har vi tagit fram ett antal automatiska uppföljningskörningar, som även kan innefatta en integration för tredje part. Det kan vara de små sakerna som räknas, många små automatiseringar kan betyda mycket. SMS till nya givare och medlemmar, SMS grattis på födelsedagar, välkomstsamtal. Många automatiska uppföljningskörningar som säkerställer rätt uppföljning vid rätt tidpunkt.

error: Content is protected !!