Multikanal kampanjsuccé med Salesbyte/GIWE och ProFundo
I dagens digitala landskap räcker det inte med en kanal – mottagare förväntar sig en sömlös upplevelse från första landningssidan till konvertering, på sina egna villkor.
Hur lyckas ni med multikanalkampanjer?
Nyckeln är att låta alla kanaler samspela med CRM, så att kampanjerna blir både personliga och träffsäkra. Lika viktigt är effektiva landningssidor som gör det enkelt för mottagaren att konvertera.
På vårt frukostmöte visar vi hur ett framtids säkrat CRM i kombination med flexibel multikanalteknologi från GIWE kan:
- Skapa mer engagerande och mätbara kampanjer
- Automatisera arbetsflöden och höja kvaliteten
- Ge er en tydligare bild av respons och konvertering
Vi delar också ett inspirerande kundcase tillsammans med Bröstcancerförbundet (endast i Stockholm).
Du får med dig:
- Nya idéer för högre respons och konvertering
- Praktiska erfarenheter från Bröstcancerförbundets kampanj
- Konkreta tips på hur CRM och GIWE samverkar för framgångsrika kampanjer
Tid: 09.00–09.45 (dörrarna öppnar 08.30 med kaffe & smörgås)
Plats:
- 13:e november – Vasagatan 10, 4 tr, 111 20 Stockholm
- 20:e november – Masthamnsgatan 21, Göteborg
Efteråt finns möjlighet att stanna kvar för frågor, uppföljningsmöten eller bara för att arbeta en stund.
Registrering:
Göteborg
20:e november kl 09 – 10
Stockholm
13:e november kl 09 – 10